2013. augusztus 22., csütörtök

Sárospatak - Tengerszem camping

Észak-Magyarországi kirándulásunk második fele több-megállós volt, pontosabban a körút során több szálláshelyünk is volt. Ezek közül ez egyik a sárospataki Tengerszem Camping volt.
Sárospatakra egészen jó időben érkeztünk meg, úgyhogy még világosban megkerestünk a választott kempinghelyet. Nem is volt nehéz megtalálni a város szélén, a Sárospatak, Herceg Ferenc u. 2, 3950 címen. A recepción hamar becsekkoltunk és már mutatták is, hogy hol tudunk helyet választani. A kempingnek van saját honlapja is, KLIKK IDE, itt minden szükséges információ megtalálható.
Már szürkült mire szálláshelyünk berendeztük. Viszont úgy éreztem, hogy végre megint egy normális, kulturált kempinget siketült találni. A parcellák szép zöld sövénnyel el voltak választva. És még fű is volt.
És még a járdák, amik a többi házikóhoz, vizes blokkhoz stb. vezettek is tök jól meg voltak csinálva.
Az egyik nagy épület mellett pedig fürdőmedence is volt! Ami közösséginek tűnt. Persze az időjárás nem volt olyan, hogy nagyon hemzsegtek volna a fürdőzők.
De milyen jó ez már, hogy itt még ilyen is van!
A vizes blokkok is egész jók voltak. A debreceni kempingéhez képest meg pláne.

A konyhának nem igazán nevezhető valamivel viszont annyira nem voltam kibékülve. Nagyon furcsa volt.
Ilyen megoldással még nem találkoztunk eddig.
De azért kipróbáltuk...
...valahogy kellett a kaja dolgot intézni....
Főleg a nem túl időigényes reggeliket.
Vacsorához viszont találtunk egy fedett kiülős részt is. Igaz egy kicsit távolabb volt a sátorhelyünktől. De itt kényelmesebb volt a vacsorát elfogyasztani. És jóóó sok hely volt!
A túlélős vacsora... :)
Persze aki nincs oda a sátrazásért, az talál itt másféle szálláshelyet is.

Szóval nem volt olyan rossz ez a kempinghely, legalább is az eheti kirándulás kempingjeihez képest elég jó volt, kivéve a konyharész. A végén még a hosszabbítómat és a töltőmet is kint mertem hagyni! Ez jó jel, ha már ennyire biztonságosnak érzi az ember a szálláshelyet.
Úgyhogy ha a környéken sátraznál, akkor ez egy jó hely!

1. Köszi a tippet, szállásként elfogadható egy-két éjszakára. A medence kompenzálja a konyha hiányát, azóta talán javítottak azon is.