2017. március 17., péntek

Sopron - Pannónia Hotel

Soproni kirándulásunk során a Pannónia Hotel volt a szálláshelyünk. Egy kedvező kuponos lehetőségnek köszönhetően lett ilyen jó szálláshelyünk.
A Pannónia Hotel Sorpon belvárosában a Várkerület 75. cím alatt található. Városnézéshez és a környéken való kiránduláshoz is nagyon jó helyen volt. Csak a parkolást tekintve nem volt egyszerű. Az utcán parkolás Sopronban horror-terror, a szálloda által biztosított belső kis mini udvar pedig eléggé limitált volt. Szóval nem volt egyszerű... a parkolással elég sokat görcsöltünk.
Viszont a hotel nagyon szép volt. Kívül is....

... és belül is.
Végül is a 4 csillag az 4 csillag.
És lehetett is érezni.

Az éttermi rész kifejezetten szép volt. Főleg az emeleti rész erkélyes megoldása nagyon sokat emelet a hely különlegességén. Esküvőkben biztos, hogy itt nincs hiány.

A szobánk is szép volt, de már nem annyira patináns mint az épület közöségi terei. És nem is baj... ez nem elsődleges szempont az alváshoz.

A fürdő is egész jó volt. Nagy is volt, kád is volt - bár az lehetett volna egy kicsi nagyobb. De tán azért nem gondolták túl a dolgot, mert hogy egy másik emeleten lehetett pancsolni sokkal nagyobb vízben is. :)
És még egy kis erkélyünk is volt. Sajna a hűvösebb idő miatt, nem tudtuk kiélvezni. Ahogy a nagyobb közös teraszt sem. Hát ez van a tavaszi kirándulások során... annyi mindenre azért nincs lehetőség.
És minden szuper is lett volna, ha az a jól kinéző ágy kényelmes lett volna. No meg ha a TV tette volna a dolgát. Érthető, hogy az ember nem azért megy kirándulni, hogy a szállodában tévézzen, de azért este elalváshoz, vagy a reggeli ébredéshez szívesen néztük volna egy kicsit a TV-t. Azért a 4 csillag mellett....

Az ételekre viszont nem lehetett panaszunk.  A csudaszép étkezőben finomabbnál finomabb ételek közül választhattunk.

Úgyhogy erre tényleg nem volt panasz. Se a reggelire....

.... se a vacsorára....

Szóval nagyon szép helyen töltöttünk pár éjszakát. Ilyen jó talán még nem is volt. Csak a szobánkkal nem volt túl nagy szerencsénk.  De visszatekintve ez ma már elenyésző a többi jó dolog mellett.