2015. május 29., péntek

Szeged - Tisza Sport Hotel

Tisza Sport Hotel
2015-ös szegedi kirándulásunk során a Tisza Sport Hotelban szálltunk meg 2 északára. Sikerült egy kuponos akció keretén belül kedvező szállásra szert tenni. Kicsit retrós a szálloda kinézete, de persze nem a külső számít.

Meglehet belül se egy luxusszálloda, de nekünk és a célnak megfelelt. Főleg, hogy a kupon ára a fürdőbelépőt is tartalmazta! és egy vacsorát is! Kedvező ajánlatok és korrekt ár-értékarány!!
Ehhez képest úgy gondolom, hogy a szobánk is nagyon rendben volt, pont olyan volt, amilyennek egy normális szállodai szobának lennie kell.
Bár a kulcs megoldás érdekes volt. Vártam volna a modern lehúzó-kártyát. De itt a kulcs méretét sokszorosan is meghaladó bilétás módszer volt a szokás. Végül is... magunkkal úgyse vittük volna.
A szobánk egész jó volt. Még hűtő is járt a szobához. Cserébe, vagy csak véletlen (nem tudjuk, nem kérdeztük, mert nem volt fontos) a TV-hez nem találtuk a távirányítót, akárhogy is kerestük. Viszont a wifi az úgy tűnik, hogy már minden ilyen helyen alap, ahogy itt is. Ennek örültem.
A pihenőhely, azaz az ágyak. És még erkélyt is kaptunk!, ami a városra nézett! Ennél többet nem is kérhettem volna. Teljesen megfelelt az 'egész nap kirándulunk és este majd hullafáradtan beesünk az ágyunkba' igényünknek.
Ennél több tényleg csak akkor kell, ha valaki a szállodában akarja eltölteni az egész napot.
A fürdő is rendben volt. A szokásos paraméterezés.
És még reggeli is járt. Bőséges svédasztalos, ahogy írták. Lehetett enni amit csak akartunk. Bár a kávé nem volt ínyünkre, de vésztartaléknak egy automata is volt a helyszínen.
Kár, hogy rendes étterme nincs a hotelnek, azaz helyben nem főztek. Így vacsorázni már máshol kellett, de a kupon erre is tett ajánlást. Úgyhogy rendben volt ez is. (Amúgy se szoktunk vacsorára visszaérni a szállodába, úgyhogy nem volt most se probléma.)
Bár nem a belvárosban van a hotel, úgyhogy némileg gyalogolnunk kellett, hogy eljussunk a városba (parkolódíjat ugyebár miért fizetnénk, ha van lábunk és nincs is olyan messze), de nem nagy séta. Viszont a fürdő közel volt! Mindent tekintetbe véve egy normális szállás, tűrhető áron, amit szép kártyával is lehet fizetni, és a kuponos ajánlatait is megéri megnézni a neten.
Aki nem luxusszállodára és szolgáltatásra vágyik, hanem csak egy megfizethető éjszakai szállást szeretne, az ne felejtse,  hogy a Tisza Sport Hotel is várja az érdeklődőket.