Élménytérképem !!!

2015. április 9., csütörtök

Mór - Luzsénszky-Festetics-Trauttenberg-kastély


Mór - Luzsénszky-Festetics-Trauttenberg-kastély ???
Kastély vagy nem kastély, ez itt a kérdés!
Shakespeare dilemmájához hasonló kérdést vet fel ez a épület és annak múltja. Egyetlen egy oldalon találtam ezt az információt, amikor az ominózus kastélylistát ( ha még nem láttad volna KLIKK IDE) és a térképet ( ha még nem ismerkedtél volna vele  KLIKK IDE) készítettem.

Akkor még nem volt időm részletesen kielemezni a kastélyokat és múltjukat, úgyhogy nem is kérdőjeleztem meg jogos szereplését a listában. Egészen mostanáig, amikor is a neten böngészve semmilyen információt nem találtam erről az épületről.
Végül is eléggé kastélyos a kinézete, még így felújítva is. Úgyhogy megtekintéskor nem is gondoltam arra, hogy mi van akkor ha mégse az?!
Úgy érzem, hogy ez rejtély marad a jövőben, hacsak nem valaki hiteles információkkal lát el. (Tudod... email címem jobb oldalon.. leveledet szívesen várom)
Akárcsak a másik kastély, a Luzsénszky-Láncos-kastély a körforgalom túloldalán (ha még nem láttad volna azt a bejegyzést, akkor KLIKK IDE), ez is mindjárt a körforgalom mellett található a városközpontban.

Talán Te majd megfejted a nagy talányt, hogy kastély? vagy nem kastély? Addig míg ez nem tisztázódik, kérőjelek hadával továbbra is megtűrt eleme marad a listának és a térképnek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése