2014. április 29., kedd

Dobogókő - Walden Hotel

Walden Hotel
Dobogókői kirándulásunk során már másodszor választottunk a Walden Hotel-t szálláshelyként. Elsősorban azért, mert hogy afféle 2 éjszakára szóló kupont lehetett a neten szerezni. És szó mi szó a szállodás átlagárakat tekintve elég kedvezményes áron.

Ég még a reggeli is benne volt! És azt hiszem, hogy Dobogókőn ez az egyik legnagyobb szálloda, úgyhogy különösebben nem is megkérdőjelezhető a minősége.

Mivel mi egész nap nem is tartózkodunk a szálláshelyen (hiszen mi kirándulni megyünk), ezért az egyéb szolgáltatásokra nem is tartunk igényt. Csak legyen hol aludni és legyen meg a reggeli, ha már az árban benne van.
Úgyhogy az egyéb extra szolgáltatások tekintetében nem tudok nyilatkozni. Bár úgy tudom, hogy egy kávézó-italozó bár van, ami azért nem rossz na. És mintha láttam volna, hogy afféle könyvtár is lenne. No meg egy elég extrás szuvenyírbolt is van mindjárt a bejáratnál. Maga a szálloda szép, és nagyon hangulatos környezetben fekszik.
A szoba amit kaptunk nem a legnívósabb, de alvásra és a reggeli készülődésre bőven megfelel, hiszen mint mondtam mi nem is azért jövünk ide, hogy bent töltsük az egész napot. Ha így lenne, akkor talán lennének fenntartásaim.
De nem így van, úgyhogy egészében nézve szerintem itt fent a hegytetőn, ráadásul azért a pénzért teljesen korrekt és rendben van! A fürdő is!
És a kilátás sem rossz. Persze nem a hegyeket és völgyeket látni, hiszen az nem is lenne lehetséges ebben a környezetben. Viszont nagyon szép a kert!

Oly annyira, hogy olyan mint egy afféle kisebb parkocska vagy arborétum! Ahogy sétál az ember még okos-táblákat is találhat, és érdekes dolgokat lehet olvasni és hát barátkozni a természettel.
S nem utolsó sorban, amiért talán a szívembe lopta magát... jópár fenyőfa áll a parkocskába, és a tobozok valahogy mindig az ottlétünk idején szedhetőek!  (Tudod... szeretem a terméseket gyűjtögetni, kell otthon az alkotáshoz.)

Amúgy a reggeli mindig rendben volt. Svédasztalos megoldással kellő választék mellett lehetett annyit enni, amennyi csak beléd fér. És még útravalónak is tudtunk mindig elrakni. Ez szerintem nagyon jó megoldás. Reggel ehetsz bőségesen, és útközben sem kell éhen halnod, főleg hogy itt fent a hegytetőn Tescot keresni nem kell... de még boltot sem. Ha nem készültél és a szállodai étkezés is elmarad, akkor aztán nézhetsz, hogy mit eszel, mert az erdőben nem terem étel.
Ha vacsora időre meg visszaér az ember, ahogy nekünk egyszer sikerült :), akkor szintén korrekt áron lehet ezt a szolgáltatást igénybe venni. Igaz, hogy minden napra egy konkrét étlap van kihelyezve a vendégeknek, hogy barátkozzanak az aznapi lehetőségekkel. Mert csak abból lehet választani. De aki éhes, az talál a fogára valót az aktuális kínálatban is.

És hogy hol is találod meg? A "Pilisszentkereszt-Dobogókő, Fény utca 1." cím alatt kell keresni. Szinte mindjárt ott van a nagy parkoló mellett a zöld övezet mögött, a főutca és a Fény utca kereszteződésénél. De eltéveszteni sem lehet, mert táblák egész hada mutatja, hogy melyik szálláshely merre van.

Aki nem semmittevéses pihenés miatt választja Dobogókőt, hanem kirándulni szeretne és egy kellemes környezetben megszállni, annak melegen ajánlom a Walden Hotelt!